18 maj 2013

Tell me a secret, i promise i'll keep it.

Hejsvejs! nu var det ett tag sen så jag kände.. att nu jävlar!


Jag är medveten om att jag är ganska fast i skiten för tillfället
Känns som att jag blivit immun för allt som heter känslor 
Bara för att jag vet att jag sitter fast i skiten
Jag drunknar lite halvt
och jag måste vidta sjuka åtgärder
För att få mitt liv att funka igen.
Men det ska fan va det värt!



 Im up all night to get lucky.
Give me something
Just a sign
Don't lie to me
I know you just
Reeeally suck at it
Like i do.


Slänger upp en fejn bild på Emms bara för att hon lämnar oss alla till det stora Götet snart.
Jag är helt övertygad om att detta är precis vad du behöver i ditt liv, 
En ny vinkel, ett nytt perspektiv.
Jag fyller år om 1.5 vecka
Inte så mycket mer att säga om det
mer än att jag hoppas allt plugg ordnat ut sig tills dess. 

Var ju på kurs i Stockholm också, 
Vilket var ytterst givande.
blir så mycket roligare när man faktiskt lär sig nya saker på jobbet! 

om 16 dagar flyttar jag in i min lilla drömlya
Den är som sagt liten
Men åh vad fin den ska bli.
Börjar bli ruskigt trött på att bo hos mormor.


Från och med nu 
Lovar jag att härmed
Uppdatera min blogg mer ofta! 



2 kommentarer:

danne sa...

Där var ju jag! :D Din lya kommer bli fääääjn ! Puss på stjärtan!

danne sa...

hahah oj det blev visst fel länk'rö!