25 maj 2013

It'll all get better in time.

I usually use this to do my updates bout life
But today,
I feel like using this as a notebook to actually write down som words and reflections.


 För någon vecka sedan så överraska Världens bästa Lisa mig med att komma till norrköping en sväng.
Kan inte beskriva den glada känslan jag fick när jag kände hennes händer täcka för mig ögon
Hela världen stannade några dagar där; kunde knappt tro det va sant!

Så som jag saknat dig Lisa, och nu saknar jag dig igen ! Min fina Lisa.


"No matter wich way you go,
No matter wich way you stay"
Inside my heart. 

Some believe in life
Some believe in love
Some believe in angels
I believe in all of those.

I think people somehow are meant to die at a certain point
Just like chaos likes to come together all at once
I don't believe in god
But i do believe in coincidences.

                                            -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Jag önskar fortfarande man kunde få vara med
om att bestämma sina motgångar
När man ska falla
När man ska flyga
Om det fanns någon typ av statistik
Men å andra sidan
Vad vore livet
Om vi faktiskt visste vad som skulle ske.



Inga kommentarer: