24 mars 2013

Let's go, me and you



Hejsvejs! Igår fick jag min efterlängtade pärm för utbildning inför skiftledning på mcdonalds.
Så nu kommer jag drunkna i plugg framöver.. ehe.
Idag blev det en Brunch
Då jag vakna för sent för frukost efter stängning.. Åter stängning idag med!
Härligt avslut på veckan.. eller?!



Jag har blivit tillsagd X antal gånger nu att jag borde klippa mig, då mitt hår växt som ogräs
Men jag vet helt seriöst inte hur jag vill ha mitt hår.. haha. 
Så jag tänker nog låta det växa som ogräs lite till, tills jag vet hur jag faktiskt vill ha mitt hår!
Dock har jag ju ingen plattång så pottfrillan börjar ju bli min bästa vän.. ingen favorit faktiskt.

Nu har jag ca 1 Timma på mig att fixa mig samt plugga innan det bär iväg mot jobbet igen
Wish me luck! 

Puss på rumpan.

Inga kommentarer: