21 mars 2013

Oh if you could see me now.

" I still look for your face in the crowd" 


Typiskt att hamna i djupa tankar ensam vid en dator när man ska plugga
Påminner mig om förr i tiden då man kunde sitta hela kvällar framför datorn när man var sådär riktigt liten. Undrar lite hur man lyckades?!
                                                        -------------------------------------------
Slagit mig i skallen nu och insett att jag måste plugga minst två timmar varje dag
För att komma ifatt med det jag missat i skolan
Kötta?
skojar inte .

Festat har man gjort, något som man vill göra åter igen.
Vill typ åka någonstans och göra något sjukt galet..
Det ska jag banne mig fixa..hehe.

Söt bror med söt unge.

Efter Romme resan har jag och min bror äntligen hittat en nivå att umgås på
Kan inte ens förklara hur fucking awesome det är.
Min bror är så jävla skön. punkt.



30 april flyttar jag ut
då tar mitt liv en big turn
Bakåt
Men de lär de väl vara värt
Med tanke på att jag kommer hoppa upp på toppen
Den 3:e juni!

Inga kommentarer: