02 december 2012

I'll take you there.

Hejjhejhallå!
Va ett tag sen jag chilla läget härva,
Men jag ska bli bättre på att dokumentera mitt liv that's a promise. 


Dessa dagar som kommer ska jag plugga tills jag dör.
Sen är jag ledig och tänker leva fanskapet av mig. Känns gött mannen!

Förövrigt har denna vecka varit typ sjukt awesome.
Jag har färgat håret blått och sånt.
Snart blire svart igen!



December är nu kommen och snön ligger för en gångs skull där en ska ligga,
Julpynt har börjat smyga fram och idag är det 1:a advent som skall mysas med mina små E. 






I heard there was music
Some say it was loud
I didn't really listen 
This was a moment without any doubt
Everything just seemed to linger
Time was no longer a matter 
Cause baby i could wait years
to re-experience what i just did.


I'd like to do so many things
that put's that kind of smile to my face
I know that it's possible
I know that it's reckless
But i don't care
This is something new
Yes i've become something
Someone that want's you.

Inga kommentarer: