17 november 2012

New Chapters


Ganska nyligen hade den Sanna norrlänningen lov och kom hit, till mitt place, 
Slagga här,
Var lite gangsta
Och drog tillbaka till sitt norrland.
Saknad tjej var det banne mej !

Kämpar på med livet så vanligt,
inget nytt där inte
Nästa steg kommer väl vara att faktiskt lyckas också
Men jag är faktiskt på god väg!
tro de eller ej. 


När man har någon som håller dig motiverad
Finns det inga gränser för hur långt man kan nå
bara jag bestämmer hur långt jag vill nå.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------







"It has been said that time heals all wounds.
I do not agree. 
The wounds remain. 
In time, the mind, protecting its sanity, 
covers them with scar tissue, 
and the pain lessens, 
but it is never gone."
- Rose Kennedy 


Det är så många saker jag skulle vilja göra
Blickar uppåt och tänker på möjligheter
Jag minns tiden då något höll mig tillbaka
Känslor och tro
Men nu blickar jag mot någonting annorlunda
Jag är trött på ytlighet och alla dess miner
Jag ser framåt
Jag ser något ljust för en gångs skull
Jag vet att jag måste blöda
kämpa
svettas
Och tanken
Gör mig nästan upphetsad.

Inga kommentarer: