11 april 2012

Mat var förnamnet

Pasta, kyckling, dipp, morötter, chips, donuts, toast, yoghurt, osv!

 

hej mitt äta sig sjukt tjock liv.

 

Igår myste jag och Angelica galet med sjukt god mat och sjukt bra film!

Resultatet blev: ett nöjt par!



Jag och Lisa åkte även runt på äventyr.

Just nu sitter jag hemma hos Angie och vi ska äta lunch snart.
Idag ska jag jobba och träna Black Jack igen.
Det är ju trots allt kul att spela kort :D
När jag är klar så hämtar jag upp min snygging igen som antagligen komme vara med kompisar!






Påsklov och i princip alla år går så jäkla fort nuförtiden.
Det är dem sista av alla lov med, vilket jag inte riktigt tänkt så mycket på.

Det har redan gått halva veckan, så det är dags att börja tänka på vad som skall vara klart när skolan börjar igen. Hej ångest?




1 kommentar:

Desireé sa...

hahah så sant :p you know me too well! men nu måste jag ju lix, och jag har en anledning till att magen putar xd