10 april 2012

Påsklov

Idag är jag ledig från jobbet
Det innebar att jag äntligen fick sova ut!

Sista paketet kom idag från ABC- gruppen med min kokard, så nu är min mössa komplett! Har dock tappat bort mina svarta kallingar, men dom dyker väl upp snart.. ;)

Sitter just nu med mitt lilla hemliga papper och väntar på Lisa.
Ska nämligen hitta på lite bus idag..
Ser fram emot detta! Me like inc.

I lördags var jag, Brian och Angelica hos Mare och Karin. Vi shottade och spelade kort, vilket var sjukt kul!!!
Älskar att spendera tid mer er.

Ska förbi Cromwell sen och spela lite kort, ska bli fett kul att sätta sig bakom black jacken igen. Tråkigt att jag inte jobbat så mycket än.. Men ändrig skall ske!

Ikväll blir de vikingstad och mys med den fina, som jag alltid saknar när hon inte är i min famn .

Bra dag idag,
Med bra dagar som följer!

Inga kommentarer: