12 april 2012

Tiden går fort

Även fast man inte har roligt.


Idag är de alltså torsdag, 
Jag har i stora drag jobbat och spelat kort denna vecka
Samt haft sjukt mysigt med A. 

Men tiden räcker aldrig till,
Inte för att plugga iallafall.

Idag vart de tre timmar med snack bakom Black Jack bordet
Jag och Vanessa snackade om allt mellan himmel och jord
Vilket var ganska skönt faktiskt.
Mest snackade vi om Eminem
Och framtiden. 
Sen blev jag halvt erbjuden ett 3:e jobb!
Får se hur det går vägen.
------------------------------------------------------------------------------------------------------




Jag längtar tills då jag kan höra klockan ticka
Utan att fundera på när klockan ska bli dags för något
Då man kan stanna upp och bara fundera
Där man kan njuta av små stunder som då solen skiner. 

Jag tvekar inte en sekund på att jag har två sidor av mig själv
Ibland ifrågasätter jag bara vissa funderingar jag gör.

Något jag inte ifrågasätter
Är min kärlek till A
Som är något så värdefullt
Att jag aldrig riktigt kommer kunna beskriva det. 
<3

Inga kommentarer: