31 mars 2012

Never get to sleep

Nu har jag äntligen hittat min kamera och tänkte uppdatera med lite händelser jag faktiskt lyckats få på bild!

¨



 Åkte till fjällen 3 gånger i år och betsämde mig tillslut för att fynda en VÖLKL.
Lätt årets köp än så länge!

Den gick underbart ner för backarna. SUPERNÖJD












 Åkte en impulsiv tur en dag för ett tag sedan när det typ var sån där årlig "fejkvår" 
Vi hade lite kul och tog några flumma kort.


Som alltid lyfter Angelica och jag upp vardagen med att laga god mat 
Här smakar Kocken på sitt verk. 

Nu i mars Fyllde Jakob hela 12 år!
han är fortfarande min bebis.
Och modebög <3


Här är ett foto på den ovetande Angelica,
Innan vi skulle till hennes Födelsedagsfest.

Mjo, saker och ting händer allt i sin tur och ordning
Dagarna tills slutet av skolan går äckligt fort
Allt rullar bara på som det ska
Jag har en underbar flicka och underbara vänner
Jag står på toppen nu
Det finns få " dåliga" dagar

Det enda jag ber om just nu
Är lite mer sömn
Och tid för mig själv.

Inga kommentarer: