02 april 2012

Days Like These

Att vara trött
Att inte orka med allt plugg som existerar
Att känna sig fångad i arbetet
Att få cellskräck av allt folk runt omkring sig
Att bara vilja vara på ett rum för sig själv för en stund


Ja jag är trött
På det mesta faktiskt.

Ge mig påsk.


There are many things
in my past
That makes me wonder why i didn't do things differently
Or how you sometimes get so blinded
But
I will never regret any things made in the past.
Cause i couldn't be loving my life more than i do today.


"If you want pure happiness
You always start with finding it
In yourself. "

Blir förvånad över hur mycket jag äter nu förtiden
Jag rör inte på mig så speciellt mycket
Går inte upp i vikt utan snarare tvärtom, 
Äter hur mycket som helst typ varannan minut. 
Känns nästan som att jag äter för två!

1 kommentar:

Desireé sa...

äta bör man annars dör man ;)

du borde ta det lugnt med livet lite sakkiiiii, planera inget mer än måsten i en vecka och se till att bara ta det lugnt för dig själv på all den tid du får över!