20 mars 2012

Du sjunker som ett skepp

Det är som att aldrig få ett grepp
Om vad som egentligen skett.

Livet rullar på och mer bläck ska de bli.
Hade en sjuk dröm som vill bli verklighet .

Ligger efter i skolan men studenten är nära så jag orkar inte riktigt bry mig längre?

Lyckan av tanken av att ta studenten och bestämma själv vem man vill träffa igen, är en jävligt stor lycka.
" hoppar och ler när jag tänker på det"

Idag fyller Mare och Bosse år.
I helgen börjar en ny utbildning på klinga och jag ska bli förebild.
På fredag blir det världens och i morgon ska jag rappa På scen.

Ja mitt liv känns aningen twistat.

Men jag är inte rädd.

2 kommentarer:

Anonym sa...

För vi ska ta studenten! Känner lite detsamma med att inte riktigt orka bry sig då

Sakki sa...

Nae, men man får bita i det sura äpplet.
Skulle va kul om man skrev vem man var också.