12 mars 2011

Sometimes it feels like the world's on my shoulders

Why am i here?
am i just wasting my time?
everyones leaning on me

Blev nog liite för mycket igår
Men i slutändan gör de inget
Fick lära känna vissa bättre
Vilket öppnar mitt sinne för annat.







Förövrigt har jag ett svart hål inom mig
Men det skiter jag fullständigt i
Samt allt annat,
"I do what the fuck i want."










Fotade min syster idag, Hon blir så fin på bild!
synd att hon bara inte fattar det sj ibland x)



Jag älskar dig lillen !

vilket tillstånd jag än är i
Finns du alltid där och stöttar
Vill att du ska veta att det är samma sak från mitt håll med, men de vet du nog.

"I can see your sad
Even when you smile
Even when you laugh
i can see it in your eyes
Deep inside you wanna cry"

2 kommentarer:

inez sa...

dock så blir jag inte bra på bild! älskar dej storen! <3

inez sa...

fatta inte första gången när jag kolla att det var till mig. Detsamma syster, jag älskar dej enormt, gör så ont att veta att vi knappt umgås längre trots att vi är samma kött och blod. du är bäst utan tvekan <3