07 mars 2011

Måndag



Vet inte varför men måndagar lyckas alltid vara just min dag
Alltid gott humör
Alltid roliga saker
alltid mycket kul helt enkelt!
(tänkte skriva alltid go mat, men de vettifan.. jävla körv! )

Ensemble på måndagar måste jag tacka geniet för som satte mig i just de bandet jag är i
Så jävla enormt kul så jag tror jag dör !
tragiskt nog har en av våra låtar fört med oss otur
Halvägs in i låten krashar min högtalare i marken och sladden pajar
En minut efter de
Tappar Susanna sin bas så den går sönder
Haha vi måste fan ha ett pris!
( och ja klart som fan att vi alla låg och dog av garv hehe )

Men aa vissa har ju inte lika tur som jag med att hamna i puckade band
Så därför spenderades eftermiddagen med annat kul samt pizza med Idifnuss :)

Det enda jag saknar
Är ditt vackra leende i skolan
Hur du flyger förbi
min älskling

Inga kommentarer: