10 november 2010

Min Hemliga Kärlek




Efter en dag när jag kommer hem
Finns du alltid där
du släcker alltid min törst
Jag njuter lika mycket vartenda gång
oh det bästa jag vet är
att ta med dig till datorn om kvällarna
du glider ner i mig så fint
jag bara smälter inombords varje gång
Du är alltid det bästa som finns
Du funkar precis överallt
Vad skulle jag göra utan dig?
Min käraste Apelsinjuice
(L)


tyckte bara att det vore nice att veta att jag har haft en crush på denna underbara dryck enda sedan tidiga år i mitt liv
Och den har aldrig släppt, evig kärlek (L)
Jag tänker aldrig sluta missbruka dig, jag lovar (a)

6 kommentarer:

Angelica sa...

Hoppas ni fortsätter att vara lyckligt gifta! (a)

Desireé sa...

höhö :p

R O B I N A :) sa...

Hejsan :D Haft en bra dag? =D

angelica sa...

Jag är med gift med min juice. Den blir extra smarrig med is i! :D hahha kan inte sluta skratta åt det där...."sitter och njuter av honom i min hals nu med ^^
oj de däääär läät SÅÅÅÅ FEEEL XD! "

eikgaite sa...

asså, jag har aldrig hört någon säga nå så gullit om juice förut hahah <3

Anonym sa...

alltså finaste dikten om juice... love it! ahahha