11 november 2010

Dead End

Sitter på GraKo och tråkar som alla andra gånger
Det finns en nedstämt känsla någonstans
Men Sms som ramlar in då och då gör att känslan glöms bort
Det är bra och tur det
Jag är en tursam människa
Som faktiskt glädjs och är stolt över det jag har
Det har jag iaf märkt
Btw har jag fått två nya underbara katter
Gjorde mig dock arg att Mormor funtar på att lämna tillbaka dom.
Aja sånt får man leva med
Helgen
Ska ja träffa älskling min
Och jag ska med träffa en saknad Mare.
Ibland skulle jag vilja skriva så mycket här
Men med tanke på att jag märkt att folk faktiskt läser min blogg
Så vill jag inte att någon ska veta allt för mycket
Sen vill jag ju inte heller skriva om sånt som andra har en tendens att göra
Tycker inte vissa saker har på internet att göra helt enkelt
Every human has it's needs
We create our own rights
our rules
In our Fantasy World
there are no rules
No needs
No rights
So your mind can play everywhere
Do everything
Feel everything
in our Fantasy World....

Inga kommentarer: