11 februari 2016

One more week 2 go

Tider rusar återigen
För alla saker som breder ut sig i en kort vistelse på en viss plats
Ska om några dagar packas ihop igen
För en sista gång
En sista jävla gång
I lådor
För att packas upp i en plats jag kan välkomna mig själv att stanna i.

Tanken gör mig glad och hoppfull
Tanken om att för första gången på 2 år
Känna mig välkommen på en plats som jag vet
Ingen kan förstöra för mig
Inte ens jag själv
En plats där till och med mitt huvud redan skapat minnen
En plats där jag är redo släppa lös den kärlek i mig som har börjat växa.
Kärlek till mig och livet i sig.
Och folk säger jag är stark
Som om jag alltid varit stark
Ändå blir jag bara starkare än vad jag själv någonsin kunnat föreställa mig.





Jag är så jävla stolt över det jag har kunnat klättra över
Så stolt att dem som inte ser kampen
Av allt jag förlorat för att ta mig hit
Miraklet i att jag fortfarande ler och säkerheten i jaget
Kommer nog aldrig se färgerna i det jag ger livet. 

Inga kommentarer: