12 november 2013

On the run

Tjoho! 

Denna helg har jag jobbat mycket och fått reda på att jag har uppkörning för områdesledning på torsdag. Bara att plugga och köra! 
Emma har varit hos mig nu och åker imorn. Fin tjej det där!
Köriga i halsen har vi båda blivit av någon konstig anledning, så de blev ingen träning idag för min del.
Hoppas det blir bättre imorgon så jag kan ta en lång promenad istället.


På torsdag är det också personalfest sen efter det tar jag flyget till Italeno.






I know ur gettin quite sensitive over time
mixing thoughts and emotions into a big storm inside of you
it's easier to be frustrated over a situation
Than to actually accept it as it is.
No one of us wanted it to be like this
No one of us wanted the distance
We do what we gotta do
to make love worth the trouble.



Fin bild på Emma och Millie Vanilli!

Btw, så klarade jag antagningsprovet till GMU
Nu väntar jag bara på bekräftelsen på att jag kommit in 
Lite känner jag äntligen att jag kan andas ut och ge mig själv en klapp på axeln
För att jag faktiskt kämpar för något nu.

Inga kommentarer: