17 november 2013

Home again







Det var sista resan jag kommer göra på ett bra tag nu. 

Sedan jag skrivit sist har det hänt några sjuka saker.

- Jag har spräckt mitt öra och kommer antagligen inte töja igen. Liam kallar det guds straff mot att jag försökte töja. Jag kallar det bara BAD TIMING.

- Min kära cykel fick en ny ägare mot sin vilja. Jag sörjer motvilligt och svär åt den som tog mitt cykel.

- Lyckades ta med mig 23kg till Milano men kom bara hem med 5kg. Ja min Särbo hade mycket skit som hon såg fram emot. 
- Blev oförväntat sjuk och är fortfarande hes som en gammal kärring efter förkylningen. Känner mig fetare än någonsin längtar tills jag får röra på mig igen.


Helgen var mycket värd och fin. 
När kärleken återförenas går det inte ens förklara längtan
Passionen
Allt det där lilla extra man inte tänker på att man saknar hos en person.
Påvägen hem såg jag alperna när vi lyfte.
Ett av de vackraste och mest dramatiska utsikter jag sett. Underbart.


Imorgon börjar en ny vecka och jag ska försöka omfamna den med nya perspektiv. 
Puss på alla fina där ute. 

Inga kommentarer: