06 augusti 2013

Motivation?

Har längtat och längtat
Nu sitter jag här
Jag har kommit ett steg på vägen
Jag har blivit äcklad av cigaretter
Jag känner att jag inte vill veta av det
Ett steg mot det bättre
Men sen äre ju det där med det extra steget?


Hur ska jag kunna träna när man bara svettas av att röra ett finger här nere?
Så fint
Men så mycket att göra
På så hemskt lite tid?
Jag måste nog göra om i planen lite här!
Jobba på brännan har jag gjort i alla fall!


 Sen blev det ju en drastisk förändring på mitt huvud
Har inte varit rödhårig sedan.. 5:an? haha
Dom gillar det stenhårt här i Marocko.
Saltvattnet i havet gillar det inte, 
så den tar halva min hårfärg varje dag när jag badar!
Och jag vs rött hår?
Personligen så säger jag starkt nej där. Inte riktigt min grej.


When i watch the sun kiss the clouds a good night sleep
I always wonder who might be standing and doing the same thing
Enjoying the small things,
On a different place, 
In a different society.

Inga kommentarer: