16 juli 2013

Långa dagar, Långa Nätter.

Yep, Denna sommar blev hejhej jobba värre än någonsin!
Jag har nu börjat köra skiftpass som skiftledare på mitt jobb och har uppkörning imorgon.
Hej nervös tjej!

Det som är så kul med att jobba mycket nu är att man faktiskt lär sig något nytt varje dag då man är på väg framåt på karriärstegen, känns bra! 





Förövrigt finns det några punkter jag har hållt för mig själv ett tag
Som jag tänkte komma ut med för att själv inse att det faktiskt händer.


  • Om 2 veckor åker jag till Marocko för första gången på 2,5 år
  • Då slutar jag också att röka 
  • Under samma tid som jag är utomlands kommer jag också börja springa minst varannan dag.
  • I slutet av augusti kommer jag att söka GMU

Detta är alltså mina mål som jag har jobbat fram under en längre tid. 
Jag har nu uppnått de mål som jag haft sedan jag sluta gymnasiet och är redo att jobba mig vidare.
Hoppas och väntar spänt på att denna utmaning slutar med stor framgång!
Wish me luck. 




Under mina få men så värdefulla lediga dagar, har jag träffat PärlaN Emma och The man Mally.
Har också åkt ut till Gransjönäs ett antal gånger för lite solnedgång och dopp. 


                                                       


Avnjutit olika måltider har jag också hunnit med vid olika tillfällen. 
Måste säga att Gurkdrinken där ( till höger) Var överraskande god! 
Good surprise!




Hemma har man också hunnit med att få fint, köpa ny lampa, få nytt internet (åh äntligen var fanimej på tiden). 
Juste ! För er som inte visste, har alltså flyttat in till stan nu i en mysig liten tvåa. Känns braaaa, om inte underbart :') 

Frånochmed nu ska jag försöka att uppdatera ofta på riktigt, men funderar starkt på att lämna detta bakom mig och skaffa en ny blogg.. tankar om det ? åsikter? 
Tveka inte att tycka om det. 

Inga kommentarer: