03 november 2012

Work.

Idag har jag gjort sånt jag inte borde
Men det var ändå sånt som behövdes

För att jag ska kunna ha någonting att va glad över.

Fick en ny leksak hemma att leka med. En fin underbar dator !

Jag har gjort en lista
Som kommer bli mitt liv
Min religion

Ibland önskar jag verkligen att jag aldrig tog steget
Att jag aldrig tog ansvaret
Att jag inte var den där snälla människan

Jag trodde aldrig jag skulle sakna mamma så här mycket.
En famn
Jag känner mig så äckligt tom
Så äckligt värdelös
Och jag fattar inte ens varför jag skriver det här

För varje dag kommer ingen att se
Ingen kommer att höra mina skrik
Varje dag bygger jag upp
Någonting som sedan raseras
Jag känner mig som ett barn igen
Och jag vet helt ärligt talat inte var min famn är.

Jag vet inte varför jag jobbar
Varför jag pluggar
Varför jag gör alla dessa saker

Jag har aldrig känt mig så otroligt död.

Jag har nått min totala botten.

1 kommentar:

danne sa...

Kommer aldrig kunna ersätta den där rätta famnen, men du vet vart du har mig.
<3