03 november 2012

Lights Will Guide You Home

I natt sov jag kanske 4 tim
Vilket innebar att jag var död hela dagen
När jag sedan kom hem och satte mig vid min nya otroligt fina Macbook
Fick jag en underbar känsla i hela kroppen
Jag känner inte ens att jag har sovit så otroligt lite
En helt ny värld har öppnats framför mina ögon

Något jag kan ta på
Med mina bara händer
Samtidigt som det känns
Jag har kontroll över hela världen. MhM!






Lucky charming
That i find it fun
To even drinking
All by myself.
Sittin n smiling
Of really nothing at all.

Mally har åkt hem idag, 
Men snart ses vi förhoppningsvis igen!
He is ma true niggah. 

Jag har nöjet att dela en lycka
Ett strålkastarljus
I morgon flyttar en ny enhet in i mitt liv
Hon ska bo hos mig
Och vi ska ta världen med storm
Tveklöst!

Jag har aldrig gått bland så många ljus
När jag kom fram till dig
Var det som om någon drog ett rep runt min hals
Och drog mig neråt marken
Jag föll på mina bara knän
Där var du
Där låg jag hukad
Det gör ont
Det kommer det alltid göra
När man förlorat någon så älskad människa
Jag älskar dig mamma.

Inga kommentarer: