13 september 2012

Giving up.

Drar upp en samling av gamla bilder
som alla ger mig speciella känslor.


Allt händer oftast samtidigt
Det får mig ibland att vilja lägga mig ner och bara ta en paus.


 Ja jag ger upp.
Inte för att jag ens förstår mig på mig själv ibland
Vet inte ens varför jag har hopp gällande vissa saker.
Hoppet ska försvinna. Då kärleken ska minskas.
Det är svårt
När allt ligger i huvudet.

 


 Denna vinter siktar jag på lite längre hår
Ungefär som för två år sen, på bilden.
Vill börja experimentera åt det långa igen
Inte så konstigt med tanke på att jag knappt har något hår på huvudet
At this moment. 


Jag älskar dig. Ditt hjärta och din glöd
Är det som håller mig varm om nätterna. 



I love my family
But nothing hurts more in my heart
When i see my siblings unhappy
I can't stand the thought of them being treated badly
It's making me furious 
Insane. 

Nu har Lisa lämnat mig och farit till London
Hon kommer att ha "the time of her life" 
Det tvekar jag inte en sekund på
Tvekar inte heller på att jag kommer sakna henne som fan!



Har också skaffat mig en tatuering till som ska fyllas i nästa vecka
Bildbristen kommer försvinna och mer uppdateringar kommer när jag fått tillbaka kameran
Av min bror som för tillfället har den. Jobba gör jag något sjukt som vanligt.
Andra problem har jag med. Men problem har ju alla
Jag orkar lixom inte bry mig längre. 

Inga kommentarer: