03 juni 2012

Weather gone wild

Känns som att vädret straffar mig
för att jag sa att det var för bra


Just nu känns det som att det kommer bli vinter igen,
så kallt är det faktiskt!


Jag har ENDAST en uppgift kvar
sen kommer jag inte behöva tänka mer på skola
EVER
om jag inte själv bestämmer mig för det
hehe!
Jag börjar lite smått peppa studentveckan
Men vill inte peppa helt förrän jag är klar med plugget
Då tar jag ju ut det i förskott lix!
När plugget är slut
Är det dock dags att ta itu med andra problem
Livsproblem.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Such a young little fellow
Doesn't know much about life
I feel sorry for you
I can see your suffering
If you only knew
What was your best
Broken Boy.

1 kommentar:

Angiiii da best sa...

MIN SNYGGING