12 juni 2012

Minnen bubblar- Minneskvällen

Många bilder, många minnen!
Ni är så fina
Nostalgi.



 Minneskvällen var fin och en märkbart viktig detalj i hela veckan
Det fick mig att inse hur mycket man faktiskt har gått igenom tillsammans,
Hur mycket man har lärt sig och hur mycket men har förändrats genom dessa tre år.
Ångrar inte för en sekund att jag valde FMG!



 Törnrosa var mest rörande att se
Att vi var så bra!
Hade totalt glömt hur duktiga och samspelta vi var
Och hur kul vi faktiskt hade.




 Jag älskar min familj
Hur dem ställer upp för mig och alltid har gjort
Tänk, om bara några få dagar tar man studenten från tre år
Som totalt förändrat ens liv.
Helt sjukt!




---------------------------------------------------------------------------------------------------


Det fick mig att tänka tillbaka 
på ord
på då
Jag kommer så väl ihåg
Då du faktiskt såg
Du sa att du saknade mig
Att ord inte kan sudda ut ord
Att det ändå fanns en förklaring

Det gör fortfarande ont
Att se tillbaka
Det hugger till  i hela mig
Ord kan ju inte sudda ord
Speciellt när man vet
Att orden inte betydde något.

"Jag älskar dig Sakina"
Ord jag aldrig kommer glömma.

Inga kommentarer: