23 maj 2012

Tiden går fort, när man inte vill

Japp, det är så sant så!

Idag har jag skrivit klart en av ca 4 uppgifter jag har kvar att göra.
Känns bra! frågan är bara hur tiden ska gå ihop sig.

Den hesa rösten börjar försvinna och jag tackar himlen för det !

Imorn så tänker jag dock skippa gympan för min hosta. Ingemar älskar mig ändå så det gör inget dock!
Imorn ska också jag oh minna på äventyr och panta alla burkar, samt casha in en massa pengar.
Sen blir det ju plugg förståss!

Drog en impuls och gjorde värsta feta evenemanget till min B-day,
får se hur det blir, hehe.

Lisa och jag ska försöka ge oss på naturkunskapen nu typ.
Sen måste vi repa till vår konsert med! 
Jag vet att detta är så jävla ovärt att läsa, 
men detta är tyvärr mitt liv just nu. 

Graffiti jag fota i Berlin.
Något jag saknar så sjukt är min flickvän.
Hon som skiner upp mina dagar och gör oss till det bästa
Vi är inte hela utan varandra,
och det är jag glad över
På ett bra sätt
Helt sjukt hur djupt man kan falla för en person egentligen
Med tiden
Jag faller bara mer och mer
Så sjukt jävla kär 
I henne
Lyckopiller.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

we are young people
we are slaves for the society
our description on paper
is without a soul
at least 
that is what job's want's us to be
Soulless.

Inga kommentarer: