20 maj 2012

I Don't Have Time For This


Just nu, 
at this bare moment
Sitter Lisa bredvid mig
Jag är DÖD
Har jobbat fem dagar i streck
På dagarna på Mc'donalds
och nätterna i Motala.
Det gav mig en rejäl förkylning
Samt denna ständiga ÅNGESTSKITBALLEBAJS. 
Ja ungefär så skulle jag vilja uttrycka mig!


Studenten börjar man känna lukten av nu
Det ryker om tangentborden
Då de sista orden ska skrivas för skolan
Det är många sista ord
Jag skulle vilja få ut 
Innan skolans slut
både på gott och ont.

Jag har glömt bort att jag faktiskt fyller år snart! ;o
Bara tanken på hur varje dag närmar sig
Och hur lite tid man har till att göra saker
Känns frustrerande
Hur fan lyckas vissa människor?
Jag är säkerligen INTE en av dem iaf.

Jag hatar
Bara rent utav hatar
När du besöker mina drömmar
Jag vaknar upp och vill spotta
Spotta på allt.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------


Balklänningen är i full produktion och idag tog jag mig friheten att beställa ett par skor. Får se hur dem passar till klänningen ! 
Jag är på jakt efter en vit Herrkavaj med, men det är rena döda loppet just nu. Men man kan ju alltid hoppas på under! 
Något som gör mig glad om dagarna
är att jag har börjat söka lägenhet
Det känns verkligen att man är på väg någonstans
Jag är påväg ut
Mitt liv börjar bli riktigt jävla kul
Samt underbart! 
Speciellt då jag kommer få mer tid 
Till sådant jag tycker om
Exempelvis:
  • B-ball
  • Mecka bil
  • Spela fotboll med brorsan
  • Sk8a
  • Springa
  • Resa
  • Leva!


Så nu fick jag skriva av mig lite på tankar. 
Tackar bloggen för det !

Inga kommentarer: