14 oktober 2010

A week of happenings

Idag kom Gudföräldrarna och Lillungen hem igen
Veckan som spenderats ensam i huset
Var ytterst uppskattat av mig
För ensamt var det kort sagt inte
Underbara vänner som sovit
och hjälpt till och bara ungåtts och helt enkelt
varit underbara
Och för att inte tala om min baby
Som varit hur söt som helst
Spenderade hela helgen hos mig
Mer kärlek och mys var nog otänkbart
Kan inte ens beskriva hur du får mig att känna älskling
----------------------------------------------------------------
Punka på Rodrigo igen
Så nu ska han få nytt bakdäck (a)
För några veckor sen
Kände jag mig kvävd och spyfärdig
Något fick mig att må dåligt
Jag visste aldrig vad
Mycket har hänt sen dess
jag kan inte komma ihåg sist jag mådde så här bra
Jag bara flyger
Jag har underbara vänner
och en underbar älskling
Jag skulle aldrig kunna be om mer
Nu vet jag varför
Den som kvävde mig
var du.

Inga kommentarer: