17 oktober 2010

time to put my foot down.

Ännu en helg har passerat, händelserik och uppskattad
Åkte ut i skogen och flumma med Ida o co igår
baby har varit här till och från hela helgen
Idag har jag fikat med Louise
Vilket var ytterst trevligt!
Kollat film och myst med Familj och Baby.
Är redo för en ny vecka,
En för alla, Alla för en.


Min bror hade match, bet på sina naglar i all fokus
Han växer fort
Men du kommer alltid vara min lilla bäbis
Som jag alltid kommer vara stolt över

Många saker
påminner så lätt om allt
Minnen så många
Svåra att komma ihåg
Lätta att fånga
Ger svår påverkan
Lätta tårar
Obeskrivlig smärta
Ni lever kvar i oss
Saknad

Detaljer
är något som ögat passerar
tusentals
glöms bort
stanna
tänk
andas
Världen kan vara vacker
det är dina ögon
som bestämmer.


Du är så otroligt söt när du sover,
Dina ögon har jag drunknat i tusentals gånger
Ändå tröttnar jag aldrig
I will make you feel like my special girl
för du är speciell snutten
Otroligt hur du får mig att känna
Sakna
Älska
Du är hon i mitt liv
Hon som ger mig känslan av lycka
You and I

1 kommentar:

Eikgaite sa...

Baby, dina ord är alltid vackra oavsett hur töntiga dom än kan låta ibland.
och tack för du delade med dig igår förresten, det uppskattades som fan
You and I