24 september 2010

Back to black







Igår färgade jag och Lisa varandras hår jappjapp
Så därför bjussar jag på lite bilder därifrån
Det vart EPIC fail
Men jag gillart på nåt sätt med
Jag är lite Fail hela jag
kanske därför.
tack iaf det var väldigt kul faktiskt.


Imorn åker jag iväg (igen)
Den här gången lämnar jag min mobil hemma
Ska bli grymt skönt på ett sätt
Tystnad
jag ska njuta
Av att inte bli nådd
Inte bli störd
Tänka för mig själv
för en gångs skull

Alla människor har brister
Även jag
En ganska stor personlig brist
ibland
är det väldigt svårt
att jag tappar förmågan
Att känna.


Every day i feel
That i want you more and more
Kind of freaks me out
But more pros are growin out the no's

Familj
är ett känsligt ämne för mig
Relationer
är något jag har svårt för
Kärlek
Är något jag nekar fast jag behöver det som mest

You make it hard to breathe
In a very Bad way


Inga kommentarer: