13 juni 2009

Cause you'll be in my heart, always.

Inez kommer hem idag <3

Vakna nu Halv tio och trodde att jag skulle gå till jobbet,
Men ney Fick meddelande om att det var stängt idag.
Har ingen aning om vad jag ska göra nu..
Inez kommer ´på eftermiddagen får se vad jag hittar på på förmiddagen
Blir väl att hänga här vid datorn ;P





Sjukt överdriven video från Brevik xD

När jag kom till brevik badade jag först neck av alla ;O

haha det var kul kommer inte glömma hur mycket ni skratta xD

Minnen där man aldrig glömmer..

Gud kommer sakna hela 9a.

Kommer aldrig någonsin glömma er! <3

Skumpartyt var kul och det var skönt att släppa loss oh ha kul!

Blev ingen skjuts av Daniel men han kom iaf ;P

Kom hem och hoppade direkt in i duschen sen för full av skum var man !

I miss you so much, waking up and realize the truth is the worse thing.

You complete me and now im empty.

Inga kommentarer: