21 juni 2009














Bilder från Midsommar ;D

Var först på Löfstad slott med släkt och så sedan åkte vi och hämta Jakob på Brevik :D
Efter det var jag i sörping Och åt glass med Jakob och Mormor, typ hela halva familjen ellr nåt.
Efter glassen gick Bror och jag upp på Ramunderberget och han visade mig ställen som han lekt på som betydde för honom. sen kom Desi och Mirjam och så åkte vi hem, såg film och timmie var oxå med, värd midsommar! ;)

Idag har jag jobbat hela dagen , sen åkte jag ner till klocket med min klockrena moped och visade den för mormor och jakob.
Nu sitter jag och pratar med världens vackraste i telefon :*
Saknar dig älskling,
Du är bäst!
Love you now and forevah!

Puss hey

3 kommentarer:

Desi sa...

shnygging ;) <3

Desi sa...

älskar dig <3 forever

Sakki sa...

du är schnyygg :* <3