07 november 2012

Im Comin For Ya

"All i Need
Is a Beauty 
And a Beat"

Beatet är iallafall något jag strävar efter.
Kan inte riktigt säga att jag strävar efter något typ av sällskap i mitt liv
får inte riktigt plats haha (a)

Idag har jag en sån där dag 
Då jag har väckts av två fina krumelurer hoppandes i min säng!
Då blir man på bra humör
Städar och fixar humör!

 Tänkte att även jag ska bjuda på lite seriebilder, med tanke på att jag klippte mig igår!



Har spenderat mycket tid till att lagra fina bilder på min dator
Lite mer ordning i mapparna kan man säga :D

Den här bilden fick mig att komma på att mina kära syskon
Har baxat allt jag hade på mig på bilden kinda.
Så nu ska jag ut på klädjakt i think!

Imorgon bär det av från Sverige ut på öppet hav.
Har inga direkta förväntningar på Kryssningen förutom att det lär bli uppskattat.
Eftersom att jag åker med uppskattat folk! 
Kan ju knappast bli värre än förra året. XD
Det blir vad man gör det till.



I was thinking
and i came up with this new idea
I added it to my super list
and it's seriously the most awesome list
EVER.

Inga kommentarer: