08 augusti 2012

Reality begins

Hej och hå!
Nu är jag änttigen bebodd i navestad med min nya rumskompis Fiwa.

Lisa bor också med mig fortfarande, tills hon flyttar till London! 

Har dessa veckor Jobbat som vanligt och handlat och fixat till nya lägenheten hela tiden så att "nyinflyttad" stämpeln ska försvinna så fort som möjligt. 

Jag stormtrivs faktiskt med att bo här och det är lugnt och trivsamt. Känns bra! 

Snart börjar man skolan igen och det ses också fram emot. 

Här är lite bilder tagna från de senaste veckorna!








Många av mina såkallade drömgrejer
Står fint på mitt rum
Har dock några drömmar kvar att uppnå
Till mitt drömrum
Detta har jag väntat på en hel helvetes skolgång
Då ska det fan kosta på sig lite!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


When anxiety comes knocking at your door
People are reacting different
Im there to listen 
Im there to respect
And every situation
Is to be solved
At Your Service.

Du fortsätter komma tillbaka 
I drömmarna
Du försöker säga mig något med skrifter
Meddelanden om tankar och känslor
Du skriker efter att bli hörd
När du sakta dör inombords
Är det ett tecken på att känna av när en annan själ mår dåligt?
Usch vad jag inte orkar veta.

Inga kommentarer: