26 juli 2012

Push It, To The Limit

Har jobbat som ett svin sedan jag senast skrev här

Det händer saker konstant och det känns faktiskt bra!
Förra veckan jobbade jag ca 20 timmar extra,
Can't wait  4 the next paycheck!


Avtal på lägenheten är nu skriven ,
så snart blir jag navestadsbo
Och kommer bli en väldigt stolt en med! 
Ser fram emot hur saker och ting rullar
Kompis det går bra nu!


Denna vecka flyttar jag alltså,
Jag ser fram emot detta år, tänka framåt är inte grejen med mitt liv just nu,
Grejen är att leva här och nu. Något som jag trivs i och tänker fortsätta med ett tag.
------------------------


Ibland rasar det,
Kroppen rasar med
Hela jag rasade
Men det är sånt man får ta
När man kämpar 
För frihet.


Lisa har farit till Emmaboda 
I hope she is having the most fun time! 
Eller.. det vet jag att hon har (A)

Kommer sakna att ha dig hos mig, varje kväll då du alltid får mig att skratta.
Lisa Svärdmalm
Du är unik 
Och det kommer du alltid vara för mig!

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

I have some small dreams
Those worth fighting for
I will chase those dreams
Then create new ones
And with time
Every dream will be bigger


Inga kommentarer: