18 april 2012

Shit Just Got Serious

Eller?


Hemma och stormtrivs,
Då är det något som inte stämmer haha xD
Kan ju vara så att man stormtrivs för att man legat och latat sig? MhM!

BACK 2 BLACK



Imorn slutar sajten picnik att fungera
Inte för att jag redigerar mina bilder längre
men det fanns en tid då picnik var min bästa vän!

Dålig sömn och trötta dagar
Världen snurrar och jag känner av det
Min hjärna knakar och mitt hjärta skakar
Är det så här det ska va?
Är det så här det ska bli?
Jag kommer inte vända om nu
Men kanske när jag ser hela bilden från annat perspektiv
_______________________________________________________________________________________

Det finns så mycket jag vill säga till personen
Som otroligt nog en gnutta av mig bryr sig om
Personen som
Gav mig tårta och sånt
Personen som
Ändå haft mig många likheter
Såsom olikheter
Fientlighet
Är inte min grej.

Inga kommentarer: