29 april 2012

All day, All night

Tjoho! 

Vart en rätt soft helg ändå,
I fredags blev de PULS och för första gången på länge söp jag till och hade svin kul! 
Sov dock typ hela dagen dan efter men det var nog lika bra då jag jobbade på Benny Hill hela natten sen!

Var typ Latino kväll med as skön musik so i was in tha moood! 
Tjänade rätt bra med $ så jag vart nöjd!
Idag så vaknade jag av att det ringde ett okänt nummer i min telefon
Det var min saknade låtsas morfar !
Vi bestämde att vi ska ses imorn vilket jag ser sjukt mycket fram emot.
Har inte träffan han på tre år.


Baby let me get inside ur clothes 
I can show u how to feel the heat
We can cuddle when the time stops
The magic is in my sheets.
I need that butterfly feeling
So let me know
When ur ready to fly with me girl
Just whisper
"let's go"


Jag behöver omväxling

Valborg sen jobb
- Berlin here i come!

Inga kommentarer: