10 februari 2012

Du Får Passa Dig Som Satan



Vill börja med att säga att nattens äventyr med Lisa
Var det största FAIL moment jag varit med om på länge.

Sen vill jag också säga att utbildningen har startat för Croupier/Dealer
Matten ligger i botten och det ska jag träna på
Tänka sig vilket geni jag kommer bli sen då!
Både händig och smart ..
Vad med kan man önska sig lix? ;)



Musikproduktionen är i full gång 
Vi får se hur det går sedan
Huvudsaken är att jag är nöjd
Work hard
Or go home.
                                                                   --->
Detta ska bli mitt rum hos Ewa har hon bestämt
Sjukt lycklig är jag
Som får göra om hela rummet hur jag vill!
Kollar runt på tapeter gör jag dagligen

Åka dit oftare
Lär jag göra när Jobbet tillåter mig.







                                                                                                                                                                     I don't want to be someone
who walks away so easily.
I'm here to stay 
and make the difference 
that I can make.


Inga kommentarer: