23 februari 2012

Dag 5

Ja, nu är sista åkdagen kommen och vi är inte ens i backen än!
Fyskäms :( 

Vi ska åka alldeles strax och det blir funäsdalsberget idag igen. Tänndalen blåste för mycket..




Här är min fina illustration på att jag saknar min andra del
Av mitt hjärta, 
Tillsammans är vi..
I det här fallet fullständigt onormala.

Just nu sitter jag med Guran min och övar in patetiska låtar.
Så kan livet va ibland när man väntar på att få mer blåmärken på knäna i backen.
Idag är det allt eller inget som gäller: MINTTUU ?





Det är sjuk rea på junkyard så jag vet precis vad som skall hända när jag kommer hem. 
Fram med dosan ba! 


Jag hatar drömmar
Försvinn försvinn
Ut ur mitt liv
Jag orkar inte vakna upp med känslan
Att jag är patetisk
När jag inte ens har gjort någonting fel.

Inga kommentarer: