04 januari 2012

Welcome 2012

Jullovet har nu nästan passerat med  2011:as dumheter.
Dessa veckor har jag gjort allt jag inte skulle gjort, fått saker jag inte skulle fått, och träffat folk jag inte förvändade  mig att jag skulle träffa.
Nya året blev helt jävla frikin awesome!
Om man ska uttrycka sig i milda ord.
Trots grova sjukligheter
Lyckades jag ignorera dessa hinder.

mHm!


2012 å andra sidan är ett fint litet startskott. 
Sista året här kommer jag ! :D

Bilder från Jul kan ju va lite festligt,
med tanke på att jag var lite festlig. 











Jul var finfint <3

Waking up in the morning with the touch of your lips
At lunch i feel hands all over me in the shower
At night, someone tells me im hot
Ripping my clothes of 
Throwing me into the bed. 
Later that night
We'd do it again.

Fantasy 
What would i do without it ?
And that wasn't even the best part.

Inga kommentarer: