08 januari 2012

Playing Video Games

 Denna helg har jag konstigt nog saknat min bror väldigt mycket
Har jag kommit fram till!
Hade planer óm att göra saker med honom som bara vi gör.
Men det får bli någon annan dag det.
Han är så duktig på det han gör min bror
Stolt storasyster.

Igår vart såndär impulsiv "im alive" dag
fylle snack i mitt <3 
Fast jag ibland inte förstår vad Sofia säger på fyllan
Älskar jag henne lika mycket för det !
puss på dig.

Förövrigt så tyker jag att man kan underskatta taxiförare ibland.
Dom kan faktiskt va väldigt trevliga att samtala med !
Iaf min taxichaffis (A)

Bjuder på en gammal bild bara för att jag träffa samson igår! :D

Imorgon börjar skolan,
Då blir det ljudteknik och pluggplugg
Samt dansträning som startar igen!
Får se hur det blir..





I usually don't hear the clock ticking
I usually say that there is no time
In some sort of cases
But the clock
I can hear the ticking more loudly then ever
And
Im starting to run out of time.

Inga kommentarer: