15 november 2011

När saker förändras,


Sitter hemma och har diskat fullt ös, efter en rejäl omgång med mat!
Det som är värt att sikta på just nu är: Städa lite till, Plugga, Ta en dusch, Gå och lägga mig tidigt. 
Det som jag antagligen kommer sikta på: Datorn, soffan, tvn, men framförallt soffan !

Bjuder på en lite äldre bild, som följer med känslan.

                                                 -------------------------------------          

"Men känslorna förblir densamma"
Det finns dagar då allt känns helt jävla underbart
Dagar som ibland känns sämre än normalt,
Det är givetvis så livet är
Det går alltid vidare på något sätt.
Men ändå kan jag inte sluta drömma.
Drömma om saker som jag inte kan sätta ord på.
" Du tittade på mig och log, 
Du log och då visste jag att det var äkta" 
Att sedan vakna och inse att vissa saker förblir lika falskt
Får mig fortfarande att rysa till. 
Varje gång jag hört ditt namn,
Tänker jag på hur mycket jag ångrar
Att jag inte gav dig det du förtjänade 
Innan jag somnar.







Jag har nu införskaffat mig en bil.
Den ska enligt mig bli fin
Det enda som behövs
Är musik!

Inga kommentarer: