28 november 2011

Cooking like a boss

Hungern skapar maten med smaken som alla delar baken med.
Fattar inte ens själv vad jag skrev men gott ska de bli iaf !

Skönt att det börjar närma sig vintern, då man kan ta ett break och börja fundera ut vad som händer härnäst.


Det var så länge sedan jag lät någon komma in,
Det lär nog aldrig hända igen heller.
Man lär sig av sina misstag,
och mitt misstag kommer jag aldrig glömma

Ge mig en lavett så jag vaknar till
du är som ett dimmigt moln,
man vill lix bara att du ska försvinna.

Precis ett år sedan, och håtret är NÄSTAN tillbaka
Sweeet. 

Peppar redan helgen, kanske för att jag avskyr skolan och alltid vill att skoldagarna ska ta slut?
mjo ligger något i det.
Jag brukade älska att gå till skolan
Det fick mig att gå upp på morgonen
kylan är större nu än jag minns den
Avkyn ännu större.

1 kommentar:

Minna sa...

Du är så bra sakke. jag vet inte riktigt vad jag skulle göra utan dig, du får mig alltid på så bra humör! DU ÄR BÄST <3