03 oktober 2011

Jag är inte mig själv när jag är med dig.

Fotade Inez



Hon är superfin


 Eftersom jag inte skrivit på länge
Blir det här ett " skriva av mig" inlägg.

"Det är i många lägen jag kallar mig själv opartisk, framförallt osjälvisk
Den enda gången jag kan kalla mig självisk
Är när jag hellre fokuserar på att vara mitt eget bästa,
Istället för att försöka vara bättre än någon annan."








Och Inez fotade mig som sagt för någon dag sen
Jag blir nog sällan nöjd, men här är två st iaf. 




"Im longing, searching
For Something touchable
Something real."


You got a knife within you
But you´re just afraid of using it.
Helgen var obeskrivlig
Fick svar på så många frågor
Och andra osäkerheter
Awesome!
Folk får säga vad fan dom vill
Ingen kan ändra på MIN vilja
och MINA känslor.


Denna bild ger en känsla
Jag inte kan beskriva.

Inga kommentarer: