11 september 2011

Storhandel och Megamys






Tänkte bombardera lite med bilder,
eftersom min kamera nu funkar igen!
Detta är då mitt sovrum                          -->
Där min säng är skön ( thank god for that!)
Det enda jag saknar är lite tavlor..
Och en Angelica i min säng..




<--  Detta är då mitt kök
Där Adam, Lisa och jag åt Tacos idag!
I köket är det alltid kärlek all over the place (A)









Sen över till mitt vardagsrum!     --->
Längtar tills jag får soffa och större tv
Då blir mysa sönder !!
Så nu har ni fått en titt på allt i mitt hem
Dom som har undrat ^^
(känns lite silly att lägga upp foton men men )


 Idag kom den sköna Capman förbi och glodde igenom mina saker!
Vi chilla och plocka med nya saker som var inhandlade, mys (A)



Senare på kvällen kom mitt Finbesök
Adam och Lisa!
Vi kolla på true talent, idol, sen nya Partaj!
Tacos och gott sällskap är alltid värt <3






Jag börjar mega trivas här när alla goa människor kommer och visar "how it's goin down"
Big love to you <3








Peace out!

Inga kommentarer: