21 september 2011

Allt och inget. Inget är något.

Det finns vissa saker som aldrig förändras
Kärlek till min familj är en sån sak


Det finns vissa saker som också alltid kommer sitta en hårt
Och jag vet att alla någonstans har haft en sån känsla
Det finns också vissa känslor som inte går att sätta fingret 
Som gör en så otroligt äckligt jävla glad. 
Sen finns det alltid människor
Som gör allt för att förstöra en annan människa.

Jag har ingen lust att sitta vid internet
Och uppdatera onödiga saker om mitt liv
För jag vet att ingen bryr sig ialla fall
Det är ingen som bryr sig om vad jag gör och inte gör
Därför nyttjar jag alltid detta
Till vad jag vill skriva och inte skriva.

Nuförtiden funkar skolan antar jag
Hatar bara något otroligt att vara där
Jag har mitt eget place där jag kan chilla
och det är jag tacksam för 
och det ska jag dela med mig av
Stress mellan körkort och jobb är en jobbig faktor
Men något som kommer vänjas vid med tiden!

BTW 
har skaffat en elcigg som är grymt underhållande
Insett att jag vill se på bio 
Käkat god mat (nuggets) med baby
och fixat min bank! 

Vi ses  i dimman!
.

1 kommentar:

Miranda sa...

Vi umgås inte längre (tyvärr) men jag bryr mig om det du skriver i vilket fall. puss!