24 maj 2011

Det är så mycket att smälta.

Det har bara gått måndag, tisdag
Jag känner mig redan sjukt utmattad.
Jag har så mycket i huvudet just nu
Att jag tappat förmågan att beskriva det, igen.
Jag antar att min hjärna får knaka ifred
Men när ens omgivning ändras så otroligt snabbt
Och man vet, att saker och ting kanske inte kommer bli detsamma
Saker man kanske tog för givet.
~~~~~~~~~~~~
Imorgon blir det att sova hos Lovisa
Ska bli mysigt att vara där
Med tanke på att hon flyttar snart...
____________________________________________________________________

Jag tar saker i min egen takt
Det är en process
Men en sak är säker för mig
Att inte ens ord kan beskriva hur mycket du betyder för mig Emma
Otroligt hur glad jag är att jag kan krama dig
När jag faktiskt känner för det.

2 kommentarer:

Emma sa...

Dina kramar är oslagbara och jag älskar att jag kan krama dig igen! Fina människa<3

Lovisa sa...

du är så in i helvetes bra sakki . du vet det va ? .