09 februari 2011

Time to lie down.




Precis som tiden sticker iväg
Växer mitt hår på längden
Alltså går saker och ting fort
Allt bara springer förbi
Vill nästan bara skrika stopp
Men snart kommer jag stå på toppen
Med huvudet riktat neråt
Mot dom som aldrig tar tag i sitt liv
När jag själv har kämpat genom blod och tårar.
Im getting worried to death
Everytime im not with you
Knowing you can't hardly breathe
It hurts that you have to suffer through such thing
It is not fair.
Igår önskar jag att vissa saker inte hänt
Igår önskar jag att jag inte hade varit på vissa ställen
Samtidigt, vet jag inte hur de hade gått om jag inte varit där?
Panikångest
Skrik
Gråt
Våld
Alla negativa konsekvenser alkohol kan ge
Fick ni ta
Jag finns här för er
Och du.. glöm inte bort dig själv.

2 kommentarer:

Miranda sa...

Du är en fantastisk människa sakke
Glad över att du var där<3

EmmaBring sa...

Jag är också glad över att du var där. Tack<3
Du är underbar, älskar dig!