11 januari 2011

Compassion

Hur en sak kan får mig att tänka tillbaka
Få min mark att skaka
Hur små saker har en stor påverkan
Hur ett humör kan rasa på två sek
Bara ett samtal
Bara ett liv i fara
Ger stort medlidande
Kärlek är ett starkt ord
Som alla någon gång farit illa utav
Något jag alltid ska se till
Är att ingen i min närvaro
Någonsin far så illa så som jag gjort.
-----------------------------------------------------------------------
ett undermedvetande
Med känslor som växer och växer
Känslor så stora att jag inte kan identifiera dem
Lycka så stor att jag nästan spricker ibland
Varmhet så jag nästan glöder
Love.


2 kommentarer:

Desireé sa...

ääälskar den där bilden och jag är den väääldigt stolta fotografen :D:D fan den bästa bilden jag någonsin tagit, med den bästa modellen!

Miranda sa...

Älskar ditt sätt att skriva på sakke : D! <3